stylingsims

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Nerladdningstips - Mixed upp!

Av Stylingsims - 10 januari 2013 07:15

Tänkte starta denna torsdag med att ge er lite tips på downloads.

Ni kan trycka på bilderna för att komma till respektive nerladdningssida.

Först upp denna:

En snygg heloutfit för dina simmar!! 

- Av Anubis

- För tonåringar, ungdomar och vuxna tjejsimmar

- Du får med skorna, halsbandet och kläderna

- Finns både som Sims3Pack och package fil.

- Finns HÄR

(För att halsbandet ska funka måste du ha installerat The Sims 3 Kvällsnöjen. Dock finns det en version där du inte behöver ha Kvällsnöjen installerat)

Nacklace CrossesThe base mesh used was made by Dasha, I put the cross , but almost all the work was made by she, then, I have no credits.- available for Teen/young adult/adult- 2 recolorable areasDOWNLOADSIMS3PACK//PACKAGE

När vi ändå pratar om halsband tänkte jag tipsa på ett snyggt korshalsband

- Gjort av Jocker (Men först Dasha)

- Finns till tonåringar, ungdomar och vuxna

- 2 olika färgpaneler

- Finns HÄR

 

- Av Elexis

- För tonåringar, ungdomar och vuxna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stylingsims - 25 januari 2013 20:00

Nu är det alltså första helgen när den här bloggen gjorts till en lov/heelg blogg!!   I alla fall, jag kan berätta att Tyson har börjat spela musik   Fast det spelar väl ändå ingen roll att det var på en xylofon? Eller? Tyvärr han han aldr...

Av Stylingsims - 19 januari 2013 12:08

Jag har upptäckt att jag inte hinner blogga här under veckodagarna, jag har ganska mycket i mitt liv med skolan som är runt 7h varje dag sedan så ser mitt liv efter skolan ut såhär: Måndag: Vara tränare till småbarn Tisdag: Träning Onsdag: Läxo...

Av Stylingsims - 13 januari 2013 15:30


Ja vad vill ni se på bloggen här och så? Vill ni se nerladdningar, historier, nyheter m.m. Ni får gärna kommentera vad ni vill se mer av eller så kan ni rösta i min meny till höger   ...

Av Stylingsims - 13 januari 2013 11:14

Sorry att jag har varit inaktiv den här helgen men har haft fullt upp med att ta hand om en kompis som har det lite svårt just nu och att komma igång med skolarbetet. Och för att gottgöra er lite ska jag ge er en liten nerladdnings bomb!     ...

Av Stylingsims - 9 januari 2013 19:46

Jag gick in på Thesims3.com nyss och såg att de släppt en ny speluppdatering!! Vilket är så grymt!! Grejerna de skulle fixa var:   Fixat ett problem där simmarna inte kunde gifta sig. Fixat ett problem där simmarna inte kunde använda telesko...

Om mig


Jag är en tjej som är född 98 och som gillar sims. (Vilket är ganska självklar eftersom jag driver en simsblogg) Jag driver den här bloggen för att jag brinner för the sims 3. På den här bloggen hade jag tänkt lägga ut bilder på mina simmar, lite nedladdn

Kategorier

Aktuellt på bloggen

 

 

Ställ era frågor här under

0 besvarade frågor

Simsbloggar jag läser

Rösta!

Vilken är din favorit årstid i det nya spelet The sims 3 Årstider?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Jag har inte köpt årstider.

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards